Disability and intersectionality: cultures, policies and educational practices under debate

Authors

DOI:

https://doi.org/10.5902/1984686X68899

Abstract

Editorial

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Carlo Schmidt, Universidade Federal de Santa Maria, Santa Maria, RS

Professor doutor na Universidade Federal de Santa Maria, Santa Maria, RS, Brasil.

Eliana da Costa Pereira de Menezes, Universidade Federal de Santa Maria, Santa Maria, RS

Professora doutora na Universidade Federal de Santa Maria, Santa Maria, RS, Brasil.

Clenio Perlin Berni, Universidade Federal de Santa Maria, Santa Maria, RS

Técnico administrativo em educação na Universidade Federal de Santa Maria, Santa Maria, RS, Brasil.

Mônica Pereira dos Santos, Universidade Federal do Rio de Janeiro, Rio de Janeiro, RJ

Professora doutora na Universidade Federal do Rio de Janeiro, Rio de Janeiro, RJ, Brasil.

Jacqueline de Souza Gomes, Universidade Federal Fluminense, Rio de Janeiro, RJ

Professora doutora na Universidade Federal Fluminense, Rio de Janeiro, RJ, Brasil.

Laura Ceretta Moreira, Universidade Federal do Paraná, Curitiba, PR

Professora doutora na Universidade Federal do Paraná, Curitiba, PR, Brasil.

Published

2021-12-27

How to Cite

Schmidt, C., Menezes, E. da C. P. de ., Berni, C. P., Santos, M. P. dos, Gomes, J. de S. ., & Moreira, L. C. . (2021). Disability and intersectionality: cultures, policies and educational practices under debate. Special Education Magazine, 34, e65/1–6. https://doi.org/10.5902/1984686X68899

Issue

Section

Dossiê – Deficiência e Interseccionalidade: culturas, políticas e práticas educacionais em debate

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>